![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 64
Motocykl: Husky 701, CRF 250L Rally, 1200GS LC Rallye
Przebieg: XX000
![]() Online: 6 dni 2 godz 55 min 35 s
|
![]()
Też zastanawiam się nad podniesieniem kierownicy w H701. Moje przemyślenia są takie:
- kierownica jest bardzo nisko, niżej niż na 1200GS czy CRF250L, - na stojąco jest mi niewygodnie, pozycja jest pokurczona, - przez to zauważyłem, że najczęściej wybieram jazdę na siedząco, wstaje rzadko kiedy, Chcę podnieść kierownicę o 25mm. Trzeba jednak pamiętać że w Husce jest ona zamontowana na gumowych tulejach, wyższe podniesienia tworzą sporą dźwignię i trzeba ten element zastąpić odpowiednikiem wykonanym z metalu. W KTM jest to https://ktmsklep.pl/79001940144-hand...nt-bushing-kit ale jeszcze nie wiem czy spasuje. Co do samych riserów to za ich wykonanie wziął się ostatnio Ron Bullet (MadMechs - można znaleźć na fb). Takie zamierzam kupić. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podwyższenie kierownicy, obniżone podnóżki a jazda na stojąco. | Kostas | Rama, zawieszenia, napęd | 29 | 04.07.2022 22:22 |
Podwyższenie kierownicy | arturro007 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 13.05.2015 12:27 |