Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.03.2019, 07:05   #11
Tank
 
Tank's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Tank jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
Domyślnie

Zgadzam się, ze 98 oktanow pomaga i mozna to w ten sposob latwo sprawdzic., , ale z moich doswiadczen, t"dzwonienie zaworow" wystepuje zawsze na ubogiej mieszance, przu odwikaniu z niskich obrotow
Czesto wystepowalo np w GS1100, zestrojonego fabrycznie ubogo i bez czujnikow.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!!
Tank jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37
malowanie silnika? malikut Silnik, sprzęgło, skrzynia 81 29.12.2011 03:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.