Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.02.2019, 11:07   #5
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
Domyślnie

To nie takie proste.
Po pierwsze długość, po drugie każda kiwaczka przenosi inną siłę, i np w afryce sprężyna powinna mieć ok 100Nm w gs800 ponad 200Nm a w KTM lc8 ok 80Nm a to podobnie warzące moto.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wilbers ural2 Rama, zawieszenia, napęd 12 28.10.2016 22:43
Ślimak prędkościomierza - kompatybilność jochen Hamulce, kola, opony 10 25.03.2016 18:50
Kompatybilność silnika AT RD03 i TA 650 wilq.bb Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 19.12.2015 19:59
Foto, kompatybilność aparatów Elwood Archiwum 32 22.04.2012 21:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.