![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 7 min 4 s
|
![]()
Nie będzie różnic , no może bardziej się zacznie grzać regler jeżeli masz afrykowy lub inny japoński.
W układzie zasilania ważna jest jego sprawność, utrzymanie złącz w odpowiedniej kondycji , same przewody miedziane się nie zużywają. W latach produkcji starej afry nikt nie oszczędzał na miedzi w przewodach i nie sądzę żeby trzeba było je wymieniać. Szczerze mówiąc w dzisiejszych czasach będzie ciężko kupić w "sklepie" przewody o takich parametrach i tej średnicy.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Manual do rd03, może w pdfie? | Olek | Wszystko dla Afryki | 4 | 25.05.2010 03:22 |