![]() |
#10 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Tiger też coś koło 260kg waży więc tyle samo co CT.
Dla mnie NAT miała być tylko na szosę i dodatkowo na jazdę z żoną. A że mi się zawsze podobała i miała DCT, które bardzo lubię (przesiadałem się z NC750X DCT) to miałem gdzieś że ma 21" koło i dętki. I nie załuję ![]() A i poligon mam niedaleko więc i na jazdę off-road przyszedł też czas. Oczywiście, że NAT z 21" ciężej kładzie się w zakręty i ma ogólnie miękksze zawieszenie (ale to zawsze jakoś można wyregulować) ale motocykle nie kupujemy tylko głową ale i sercem, więc jak NAT ci się podoba - to bierz i tyle. |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nawigacja -asfalt | NUROFEN | GPS | 57 | 05.11.2018 15:48 |
Rumunia 05-20.08 asfalt szuter | ferdek | Umawianie i propozycje wyjazdów | 8 | 02.08.2016 12:36 |
Opony dla początkującego - asfalt, szuter, piach | plakiet | Hamulce, kola, opony | 539 | 01.12.2015 21:40 |
potrzebuję przednie koło lub oponę na asfalt | tmarc | Hamulce, kola, opony | 3 | 11.06.2015 07:16 |