![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
U mnie brakowało blaszki nr 8. Zamówiłem też trzpień nr 19 bo wył wytarty w miejscu kontaktu z klockami i mogło to blokować je.
Zmieniłem trzpień założyłem blaszkę ale zacisk dalej się rusza. Może nie tak dużo jak wcześniej ale rusza. Cały czas jest luz na śrubach nr 10 i 21. Główny problem to chyba z połączeniem śruby 10 z tym "łożem". Jak włożę śrubę bez zacisku to jest wyczuwalny lekki luz. Co do połączenia ze śrubą 21 to tolerancja śruby z tulejką metalową jest ok. Jak to wszystko skręcę czyli na tulejkę założę ten gumowy "fartuszek" i zakręcę zacisk to widzę że to tam zbyt luźne jest. @Czarowniku u mnie na wybojach też nic nie było słychać. Usłyszałem to jak zjeżdżałem z połoniny Równej po tych płytach betonowych. Na łączeniu tych płyt było słychać hałas. Skąd wiem że to to? Jak trzymałem nogę na hamulcu to była cisza. Ostatnio edytowane przez Zet Johny : 21.09.2018 o 12:34 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylny zacisk | peter8700 | Hamulce, kola, opony | 24 | 03.03.2018 22:02 |
Uwaga zacisk tylny ku przestrodze | Kazmir | Hamulce, kola, opony | 10 | 20.09.2008 17:12 |