Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.08.2018, 11:45   #11
Dymkaaa
 
Dymkaaa's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
Dymkaaa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s
Domyślnie

Postęp widzę przy np 600R i później Hondzia 650R. Począwszy od ramy, przez zawieche aż do serca.
Natomiast nie widzę go przy +30-40kg i spadku mocy na przestrzeni prawie 40 lat, wypadałoby dać coś więcej niż e-start.
Dodajmy do tego, że ta masa ma też na pewno wpływ na zawieche.
Guzik jest do ogarnięcia w tych motocyklach, co pokazał już Pan w temacie jakiego duala kupić..
Ja wole lżejsze motocykle, Pan z tamtego tematu, też już chyba zmierza w dobra strone
Gdzie indziej crf450l po prostu wyśmiali, tutaj na siłe ktoś będzie szukał zalet, że to jednak dobry sprzęt.
Po prostu jeździj

Franz,
Ja nigdzie nie namawiam do kupna xr250l i szukania takowej.. prześledź posty.
Dymkaaa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? Pirania Wszystko dla Afryki 4 21.07.2012 13:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.