Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.05.2018, 23:39   #8
cezeters


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: brzeg
Posty: 267
Motocykl: rd07 94 - byla , ro04 90-92 jest , rd07 94 byla
Przebieg: 79kkm
cezeters jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 5 godz 23 min 30 s
Domyślnie

mialem kiedys taką czteroletnią wtedy... rzęziło w silniku - łańcuch od alternatora - podobno napinacz jest wrażliwy... do wymiany połowienie silnika. Wtedy uszczelki tylko oryginał+napinacz+robocizna to były 3-4 wypłaty (1998 rok)
poza tym bardzo mile wspominam - prowadzenie, pozycja, spalanie same plusy - własnie to jest bardzo nudne - żadnych niespodzianek przewidywalne po prostu prawdziwy UJM.
cezeters jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda CB 750 Seven Fifty graphia Układ elektryczny i zapłonowy 28 04.11.2014 16:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.