![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
|
![]()
Ja jako zjadacz kilometrow mam inne zdanie (w czerwcu stuknie mi osobiste 100.000km) Powiem tylko mam znajomego co musial wymieniac silnik w xrv i co? nie rozrzad nie jakies tam zawory tylko skrzynia padla przy 298.000KM
a wiec kto zmienia rozrzad wczesniej niz 200.000km ma za duzo kasy. u mnie dzis przy 90.000km jak nowy zadnych odglosow . Dajcie lepiej kase na benzyna niz na grzebanie ![]() ps. pozdrawiam z litwy , za dwa tygodnie jestem we wlochach i oczywiscie na tym samym rozrzadzie . Ostatnio edytowane przez dj.1 : 29.04.2008 o 07:43 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przebieg motocykla a stan rozrządu | Marcin.111 | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 24.04.2012 17:58 |
łancuszki rozrzadu? | SewO | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 01.06.2008 01:34 |