Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.12.2017, 21:19   #10
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,520
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 23 godz 6 min 28 s
Domyślnie

Witam

Wszystko co piszecie to prawda, ale jest jeszcze, przynajmniej dla mnie, zasadnicza przewaga UHD nad zwykłą dętka:
Jazda na ciśnieniach rzędu 0,4 - 0,6 bara powoduje silne uginanie opny i tarcie jej o detkę. Ta się wyciera dość silnie na bokach. Po 30 - 40 godzinach krojenia na takich ciśnieniach jak "odwracam" oponę ze środka wypadają dwie garści gumowych paprochów. Boki dętki o tą gumę cieńsze. Ok 100 mth i dętka do kosza. Ile wytrzyma takiej jazdy cienka?
To w liściu. W AT takie myki chyba od wielkiego święta wiec traktował bym UHD raczej jako dmuchanie na zimne.

Pozdrowki
rr
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stopiona dętka-dlaczego ? betu Hamulce, kola, opony 21 16.08.2017 15:25
Mongolia 2013 Heavy Menthal corp. killjoy Trochę dalej 19 01.03.2014 09:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.