![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Witam
Wszystko co piszecie to prawda, ale jest jeszcze, przynajmniej dla mnie, zasadnicza przewaga UHD nad zwykłą dętka: Jazda na ciśnieniach rzędu 0,4 - 0,6 bara powoduje silne uginanie opny i tarcie jej o detkę. Ta się wyciera dość silnie na bokach. Po 30 - 40 godzinach krojenia na takich ciśnieniach jak "odwracam" oponę ze środka wypadają dwie garści gumowych paprochów. Boki dętki o tą gumę cieńsze. Ok 100 mth i dętka do kosza. Ile wytrzyma takiej jazdy cienka? To w liściu. W AT takie myki chyba od wielkiego święta wiec traktował bym UHD raczej jako dmuchanie na zimne. Pozdrowki rr |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stopiona dętka-dlaczego ? | betu | Hamulce, kola, opony | 21 | 16.08.2017 15:25 |
Mongolia 2013 Heavy Menthal corp. | killjoy | Trochę dalej | 19 | 01.03.2014 09:05 |