Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.11.2017, 09:25   #17
PawelM.
 
PawelM.'s Avatar


Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Marki
Posty: 1,735
Motocykl: RD04
PawelM. jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s
Domyślnie

Lc8 nie zrobię z tego i nawet nie będę próbował bo szkoda kasy (wiem że łatwo wsadzić kupę kasy na przeróbki ale potem okaże się że taniej kupić lc8). Dlatego odchudzanie będzie najlepszym wyjściem i póki co tyle. Potem w zależności od ilości robót w silniku decyzja będzie nad zasileniem
__________________
KTM 640 Rally
PawelM. jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? Poncki Rama, zawieszenia, napęd 20 25.02.2014 20:24
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 rambo Rama, zawieszenia, napęd 5 29.07.2008 01:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.