Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.10.2017, 14:49   #6
sizyrk
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
 
sizyrk's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 744
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS
Przebieg: 90 tys
sizyrk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 22 godz 40 min 13 s
Domyślnie

Chlopaki na XRV w Angli juz to przerabiali, tam watek o facet jest tak samo dlugi, jak u nas o BMW.
Pisali nawet do samej firmy - dotali odpowiedz ,ze 40105 jest za mocna, ale poniewaz wszyscy jezdza na 40105 i nie ma problemow , nikt sie nie bawil , jaak mnie pamiec nie myli 40177 , takie bylo oznaczenie wskazane przez firme facet.
sizyrk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
pompa facet szynszyll Uklad paliwowy i wydechowy 35 22.03.2017 09:59
Pompa paliwa facet kermit1 Wszystko dla Afryki 16 13.05.2016 10:38
Pompa paliwowa FACET. e200g_ Uklad paliwowy i wydechowy 98 06.06.2014 22:47
Rd03 - pompa Facet problem chomik Uklad paliwowy i wydechowy 14 27.07.2012 22:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.