Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.04.2009, 18:38   #15
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

no to masz
ostatnio do rezerwy zrobiłem 430km dodam że filtr powietrza i świece mają już 15tyskm no i przy tej jeździe odrobinę mi tarły przednie klocki ( teraz już chodzą lepiej).
Nie był to najlepszy wynik najmniej mi kiedyś 3 razy wyszło 4.3-4.5)
ale żeby nie było.... zdażyło mi się przy dynamicznej jeździe ( na topienie burej suki , dabal niech się wypowie) spalić nawet ok 5.8-6.
Zobaczymy jak będzie na nowym oleju i filtrze powietrza, no i może wreszcie jakaś kontrola zaworów po 30tyskm ..to może bedzie jeszcze mniej


Dzis zalałem do pełna po jeździe wspomnianej powyżej.
Okazało się że na 23.5 litrach zrobiłem 510km, co daje 4.6/100
Czyli od bidy może być.Daje to teoretyczny zasięg na zbiorniku jakieś 550km.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 11:10
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy jest możliwe że padnięty regler robi zwarcie? Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 2 02.06.2008 17:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.