![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]()
139 EURO x 4,2 PLN = 583 PLN...to jest koszt kompletnego napędu, który zmieniamy co średnio 20 - 30 k km...a więc ile razy go zmienicie w motocyklu, zanim go sprzedacie (motocykl)?
Przestałem używać olejarki 2 lata temu, od czasu do czasu "psikne", od czasu do czasu "wymyję HIPOLEM" i nie zauważyłem mniejszej żywotności... miałem w AT Scottoilera - teraz w BMW nie mam olejarki, nie miałem w XTR...i zaoszczędziłem poprzez niekupowanie olejarki co najmniej na jeden komplet napędu ![]() ![]() Ale jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olejarka PRO-OILER | tmarc | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 14.04.2022 16:42 |
olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 20:15 |