![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,297
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 14 godz 45 min 43 s
|
![]()
Witam ja latem przerabiałem ten temat tzn duży pobór oleju (napisze na skroty)
mozna zrobic remont posiadanego silnika na skróty tzn uszczelniacze gniazda i prowadnice zaworów, pierścienie olejowe moze okazać się ze tylko to trza zrobić Wszczepienie pieca od 4 lub od 7 albo trampka(trzeba wtedy też posiadać trochę osprzętu do tych silników bo 3 może nie pasować co przyniesie dodatkowe koszta) i trzeba będzie wykonać trochę patentów Ja zaryzykowalem i kupiłem silnik(orginalny) za 1600 z gaźnikami i zrobiłem juz ok 4000 km i jest ok Pamiętaj ze przy zakupie silnika można się ostro nadziac i kupić kolejny złom |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przekładka silnika z RD 04 do RD03 | mareksz007 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 23.10.2014 22:41 |