Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.12.2015, 19:59   #14
WojtekBBI
 
WojtekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,297
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
WojtekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 14 godz 45 min 43 s
Domyślnie

Witam ja latem przerabiałem ten temat tzn duży pobór oleju (napisze na skroty)
mozna zrobic remont posiadanego silnika na skróty tzn uszczelniacze gniazda i prowadnice zaworów, pierścienie olejowe moze okazać się ze tylko to trza zrobić
Wszczepienie pieca od 4 lub od 7 albo trampka(trzeba wtedy też posiadać trochę osprzętu do tych silników bo 3 może nie pasować co przyniesie dodatkowe koszta) i trzeba będzie wykonać trochę patentów
Ja zaryzykowalem i kupiłem silnik(orginalny) za 1600 z gaźnikami i zrobiłem juz ok 4000 km i jest ok
Pamiętaj ze przy zakupie silnika można się ostro nadziac i kupić kolejny złom
WojtekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przekładka silnika z RD 04 do RD03 mareksz007 Silnik, sprzęgło, skrzynia 10 23.10.2014 22:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.