![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
@jack72
Kupilem pompe facet tutaj na forum. Polecam bo minely mi objawy gasniecia na wolnych obrotach, kichania i ciezkiego rozruchu. Mialem maly problem z montazem, bo kolega zgubil wkrecane krucce i mialem jeden 10 mm i jeden 8 mm. 10 wkrecilem na wyjsciu i podlaczylem tam skrocony przewod a na wejsciu dalem 8 i zmienilem wezyk od filtra paliwa do pomy na 8. Ciezko bylo wlozyc 8 na filtr paliwa, ale dalo rade. Podlaczylem do oryginalnej kostki ktora zasilala stara pompe i dziala znakomicie. Jest duza i kwadratowa, nie udalo mi sie naciagnac tej gumy ze starej pompy bo byla juz sparciala i peknieta. Owinalem wieloma warstwami tasmy dla stabilizacji i dwie trytki "na wszelki wypadek". |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwowa FACET. | e200g_ | Uklad paliwowy i wydechowy | 98 | 06.06.2014 22:47 |
styki w larsonie do naszych pomp | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 30 | 19.04.2010 18:33 |