![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
![]()
Byłem dzisiaj w salonie pooglądać nową Afrykę i pomachać manetką...
Fajnie silnik chodzi, trochę jak stara Afryka, bardzo przyjemnie. Tłumik paskudny ale dźwięki wydaje bardzo fajne. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą, wysokość siodła mi pasowała, fajne ugięcie kolan. Tutaj też trochę jak w starej Afri, która pod tym względem jest jakimś tam wzorem ergonomii. Zegary podobno czytelne w słońcu (muszę wierzyć na słowo), mimo kosmicznego wyglądu nie są w mojej ocenie jakieś nachalne i pasują do całości. Gruba, solidna kierownica, za owiewką pałąk do mocowania GPS-a (w wersji limitowanej będzie tam tripmaster) i hektary uginającego się pod naciskiem dłoni plastiku ![]() ![]() Prześwit pod przednim błotnikiem i po jego bokach jest minimalny (zwłaszcza po bokach), a to nie wróży długiego dystansu przejechanego w lepkim błocie. Ogólnie wygląda na bardzo przyjemny, turystyczny motocykl z potencjałem. W teren, ponownie w mojej i tylko mojej ocenie (jeśli ktoś uważa inaczej to ma do tego święte prawo), w takiej opcji jaka była w salonie to się nie nadaje, a przynajmniej nie tak jak LC8 950/990. Aż się boję pisać dlaczego, bo zaraz tu na mnie psy powieszą, Rambo nazwie mnie trollem, a Bass każe sp...lać. Czy bym kupił? Oczywiście! Nie kupię, bo Żona uważa, że można lepiej spożytkować te drobne 50-parę kawałków ![]() |
![]() |
![]() |