![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
![]()
"The 950 has better suspension and the quick power delivery of the V-twin engine means that you can ride more aggressively. The 950 also wheelies more easily which means you can clear obstacles like fallen logs more easily.
The Honda is more civilised and you feel more compelled to ride around obstacles rather than over them. Fortunately the Africa Twin steers very good and it should be easy to weave your way through trouble. The DCT gearbox also frees up time to pick your line without having to worry about choosing the right gear." Nie wygląda to najlepiej. Technologia znana z mojego dużego GSA1200 - objeżdżamy przeszkody zamiast po nich przejechać ![]() Inną sprawą jest powtarzający się ciągle argument o martwienie się o prawidłowy bieg. Kurcze, jaki jest z tym problem? Nie pasują ci przełożenia, to zmieniasz zębatki i ew. długość łańcucha wg własnych preferencji i już...
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami ![]() Ostatnio edytowane przez Arkan : 30.11.2015 o 09:38 |
![]() |
![]() |