Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.09.2015, 20:27   #2
Maurosso
 
Maurosso's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
Maurosso jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
Domyślnie

Mnie uczono...ze motocykl powinno sie odpalac zawsze z zalaczonymi swiatlami. Dzieki temu Twoj regler dluzej pozyje i wczesniej wyczujesz oznaki padajacego akumulatora.

Jezeli rozrusznik ledwo kreci...to zamiast montowac jakies dzikie przekazniki wylaczajace swiatla na czas odpalania...czas zmienic akumulator.
__________________
Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso"
Maurosso jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulacja świateł jez Układ elektryczny i zapłonowy 3 18.09.2015 23:37
Brak Świateł Stop Acer Układ elektryczny i zapłonowy 11 05.09.2013 20:54
Brak świateł przód. wieczny Układ elektryczny i zapłonowy 20 09.09.2011 11:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.