Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.07.2015, 12:13   #11
zipo
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

nowa afra prowadzi sie lekko ,jest zwrotna .Srodek ciezkosci skalibrowano podobnie jak w NC750.
A na NC zrobilem ostatnio 800 kilometrow.
Manewrowosc i reakcja na balans cialem natychmiastowa.
Ponownie,jest to zasluga rozlozenia masy .Pomimo skromnych lag up right i malego przekroju rury,sztywnosc na asfalt wystarczajaca.
Teeaz tak,nowa Afra wyglada na tlustego brata NC.
Zareczam,ze nie bedziemy zawiedzeni masa 230kg.
NC ma 200 a prowadzi sie jak olowek.Mysle ze Japonce wspolnie z Makaronami skonstruowali
maszyne warta swojej ceny.
Zachowano wewnatrzprofilowe wzmocnoenia glowki ramy ,przez to impact stresspoint rozklada sie na trojkat ramy wlasciej .Przy takiej masie I upside down to jest najlepiej zaprojektowane rozwiazanie ,ktore docenia sie praktycznie tylko wtedy,gdy wjezdzasz w dziure I dobija widelec.
Tak wiec nie plakac ze waga duza itp.
W tej odslonie Afry przewidziano wiele I polegano nakoncepcji opartej o sprawdzone rozwiazania
Dyskusyjny jest profil tylnego wahacza..ale pewnie chodzilo o niska mase bezwladnego resorowania.
Prawda dla tego motocykla jest taka,ze na turystycznych klimatach bazuje wiekszosc wlascicieli i tak zostal sprzet opracowany.Solidnosc jest jednak wystarczajaca by poszalec takim klocem na preriach-stad masa.Spalanie przy jezdzie tour&slime moze spadac nawet ponizej 4l/100..
To bedzie moj pierwszy nowy motor..
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.