| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: WKZ/LRY 
					
				
				
					Posty: 384
				 
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. 
Przebieg: 50+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przebiję się przez ten gwar bo mam solution. Wystarczyło przejrzeć budowę alka i schemat elektryki. Są dwa uzwojenia. Jedno zasila żarówy, drugie CDI. Nie ma żarów= nie ma zasilania, bo się nie wzbudza prąd jak nie ma do wykonania pracy. CDI łyka non stop, a światła wedle chęci do max 38W.  
		
		
		
		
		
		
			Odpowiedź : nie muszę mieć światła. Kolejny problem jednak wynikł. Sprawdzam miernikiem podzespoły wg manuala. Impulsator, cewka, altek sprawne. Ale nie reaguje mi opornościowo wogóle CDI tak to, jak i drugie - z na pewno sprawnego motka. Zakres minimalny, 200 Ohm. Japańce piszo, że musze mieć specjalny miernik Sanwa albo Kowa. Uznałem to za bujdę ale teraz nie wiem  . PS. Wiedzieliście że sam kabel do fajki iskry ma opór 5500 Ohm?  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	klawo jak cholera  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |