![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 59 min 31 s
|
![]()
1. Żeby nagrzewnica była niżej niż chłodnica to by trzeba było postawić auto pionowo. Czyli takie odpowietrzanie odpada.
2. Auto mam od roku i kiedys ogrzewanie działało ok. Cyrki z ogrzewaniem zaczęły się dziać niedawno po wymianie pompy wody i zagotowaniu wody w silniku (wskaźnik temp pokazuje głupoty, wentylator chłodnicy załancza się bo słychać w korkach). 3. Nagrzewnica jest drożna i zawór działa ok bo jak dmuchałem płucami to nic dziwnego nie wyszło. Węże przykręcone w odpowiedni sposób. Tam jest tylko z temostatu do nagrzewnicy i powrót do pompy. 4. Korek jest na chłodnicy. Węże przy nagrzewnicy nie mają żadnych korków odpowietrzających. Nie ma nigdzie nieszczelności. Nigdzie nic nie kapie. Auto teraz w ciepłym garażu stoi i nic nigdzie nie ubywa.
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
![]() |
![]() |