Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.02.2015, 12:06   #7
NaczelnyFilozof
 
NaczelnyFilozof's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
NaczelnyFilozof jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 59 min 31 s
Domyślnie

1. Żeby nagrzewnica była niżej niż chłodnica to by trzeba było postawić auto pionowo. Czyli takie odpowietrzanie odpada.
2. Auto mam od roku i kiedys ogrzewanie działało ok. Cyrki z ogrzewaniem zaczęły się dziać niedawno po wymianie pompy wody i zagotowaniu wody w silniku (wskaźnik temp pokazuje głupoty, wentylator chłodnicy załancza się bo słychać w korkach).
3. Nagrzewnica jest drożna i zawór działa ok bo jak dmuchałem płucami to nic dziwnego nie wyszło. Węże przykręcone w odpowiedni sposób. Tam jest tylko z temostatu do nagrzewnicy i powrót do pompy.
4. Korek jest na chłodnicy. Węże przy nagrzewnicy nie mają żadnych korków odpowietrzających. Nie ma nigdzie nieszczelności. Nigdzie nic nie kapie. Auto teraz w ciepłym garażu stoi i nic nigdzie nie ubywa.
__________________
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]
Kymco Activ 50 ADV
NaczelnyFilozof jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.