Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.01.2015, 19:08   #11
PszemekADV
 
PszemekADV's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2014
Miasto: Zabrze
Posty: 176
Motocykl: nie mam AT jeszcze
PszemekADV jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 20 godz 24 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lucky Luke Zobacz post
Ja co prawda miałem krótką przygodę z Bigiem ale zawsze. Według mnie to bardzo fajny i niedoceniany motocykl. Nie sluchaj bredni że ten silnik wibruje bo to wielki saganek więc musi wibrować gorzej niż np. lc4. Nic takiego nie ma miejsca, kierownica spokojnie lezy w dłoniach, a odpalony i postawiony na boczną stopkę nie skacze po garażu.
Kanapa całkiem wygodna , chyba wygodniejsza niż w afryce, według mnie jest on tez bardziej poręczny i lepiej robi w terenie niż afra, po porstu sprawia wrażenie lżejszego.

Afryka na pewno jest wykonana z lepszych jakościowo materiałów , szczególnie silnik. Big ma debilne łańcuszki które musisz naciągać co wymianę oleju , nie jest to trudne , ale deko kłopotliwe. Do jazdy we dwoję jednak africa jest lepsza, do jazdy po twardym również, afra jakoś lepiej znosi obciążenie i silnik lepiej ciągnie.
Big narowisty - według mnie nie, da radę go stawić na gumę, ale narowisty nie jest.
Tłok rzeczywiście w oryginale i to jest problem. Problemem jest też pokrywa zaworów, która dociska wałek, jest ona zakładana na masę uszczelniającą i dokręcana z tego co pamiętam momentem 11 czy 9 nm , w każdym razie jakimś małym. I niestety wielu tępych użytkowników tego pięknego motocykla dokręca to na pałę dając czerwony silikon , co prowadzi do zniszczenia wałka, koników zaworowych itd. Na to trzeba uważać, w zasadzie to najlepiej przed kupnem po prostu ściągnąć pokrywę zaworów i zobaczyć co i jak.
Akcesoryjnych tylnych amortyzatorów też ze świecą szukać , w zasadzie jedyny tuner to http://www.hessler-motorsport.de/ tu dostaniesz wszystko , ale za gruby kesz.

Mimo wszystko ja bardzo biga lubię i może kiedyś sobie jeszcze raz kupię.
Polecałbym dr800 po lifcie.

Hej dzięki za inforamcje, a powiedz proszę dlaczego po lifcie?
Ja osobiście też interesuje się tymi poliftowymi ale chciałbym zapytać z jakich przyczyn Ty tak uważasz?
__________________
jak latać to z głową...
PszemekADV jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak STOPu: Panowie, zadam moze glupie pytanie.. JareG Układ elektryczny i zapłonowy 29 17.01.2019 21:49
Panowie! Pomocy! Jaca GDA Układ elektryczny i zapłonowy 15 22.07.2014 21:38
PAnowie Potrzebuje Opini!!!!!!!!!!!! Boski-Kolasek Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 6 18.10.2010 16:03
Panowie, jak to jest - przednia opona zuzywa sie mniej.. JareG Hamulce, kola, opony 14 14.08.2008 07:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.