![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Zmieściła by się tylko za mało zarabiamy
![]() Pewnie R2D2 zrobił by jeszcze lepszą ( jakby mu się chciało). Jest to prosty tester. Można zrobić samemu. Impulsator zakupić od AT lub samemu nawinąć. Kawałek kółka z magnesem wyskalować - namalować znaczniki na kółku do sprawdzenia punktu statycznego i max. wyprzedzenia zapłonu. Doczepić cewkę podłączyć świecę i gitara. Lepsza wersja to elektroniczna czyli wysterowanie modułu generatorem, jakieś oprogramowanie i koniecznie dotykowy wyświetlacz .......
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moduł zapłonowy RD04 - podsumowanie | krzysiek_m | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 15.09.2014 13:58 |