Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.10.2014, 18:18   #7
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,217
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 10 godz 24 min 11 s
Domyślnie

Szynszyll dobrze pisze, żadne szmery bajery tylko mało prądu w akumulatorze/niedokręcone klemy..standard. Jak nie jeździsz więcej niż miesiąc to lepiej odłączaj akumulator.
Rozrusznik (czyli mały silnik elektryczny) potrzebuje znacznie więcej prądu niż jakiś klakson czy światła czy cokolwiek innego, więc to że wszystko inne działa świadczy najczęściej o niskim napięciu akumulatora właśnie.

Ostatnio edytowane przez Mhv : 31.10.2014 o 18:22
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
elektromagnes , stycznik

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.