![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
![]()
Hej!
17tyś kilometrów zrobiłem swoją RD04 bez pompy paliwa. Paliła sobie 6-7l, czyli wszystko w normie. Po serwisie gaźników: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=18967 Wszystko dalej w normie. Przez zimę zrobiłem kilka zaległości, między innymi założyłem elektryczną pompę paliwa FACET 60104. Po montażu się ledwo chciał uruchomić, gasł, zalewał i ogólnie dramat. Śruby składu mieszanki miałem ustawione na jakieś 3.5 (bez pompy), zmniejszyłem do 2,5 obr i chodzi jak marzenie. Zrobiłem 1300km i wychodzi na to, że pali tak 1-2l więcej niż zazwyczaj. Zaworki iglicowe wymienione przy serwisie gaźnika, chyba nic nie cieknie. Linkę ssania sprawdzałem jak się zalewał z 200x i jest luz przy gaźniku. Domyślam się, że jest inny poziom paliwa w gaźniku z pompą (pływak musi się wyżej podnieść, żeby zamknąć szczelnie zaworek) niż gdy kapało grawitacyjnie, stąd konieczność zubożenia mieszanki na pilotach. Ma to wpływ na zużycie paliwa przy spokojnej jeździe? (do 100km/h po szosie). Co powinienem dalej zrobić? Wkręcić piloty jeszcze o obrót? Obniżyć poziom paliwa za pomocą sprężynki pływaka? Wywalić pompkę? pozdr :-) |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwa facet | kermit1 | Wszystko dla Afryki | 16 | 13.05.2016 10:38 |