Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.09.2013, 10:51   #11
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

no ja rzadko kiedy widze tak 'zazolcone' elementy. nie kumam tez w jakim celu tak katowac silnik tj. zmieniac olej co TAKIE przebiegi. jaki w tym sens? testy?

nie mowiac o tym ze z wiekszosci silnikow wylewam mniej oleju niz go powinno tam byc. ostatni rekord: 2 litry z varadero 1000 ( ma byc 3,8) - z tego 'zoltego' tez wylalem sporo mniej niz 'stan'.

wymiana oleju na markowy polsyntetyk z filtrem wychodzi w afryce 80-90 pln
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 27.09.2013 o 10:59
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.