![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Problem (chyba) rozwiązany.
Pozwolę sobie wkleić to co napisał mi ferolo na ![]() ![]() " (...) z mojej strony mogę ci podpowiedzieć parę usterek które sam możesz zdiagnozować ewentualnie naprawić. A więc tak po pierwsze sprawdź bezpiecznik od pompy dla świętego spokoju wymień na nowy nawet jak jest sprawny nie zawsze przewodzi odpowiednio prąd następnie rozepnij kostkę od przekaźnika jest ona zaraz przy module podłużny przekaźnik zobacz styki ewentualnie psiknij jakiś kontakt podłącz całość. Następnie weź miernik w rękę jeśli masz podłącz go w kostkę od pompy i zacznij kręcić rozrusznikiem powinny być przeskoki napięcia od 4,5V w górę w zależności od częstotliwości pracy silnika działają czyli max jest przy 12V i manetce do oporu na chodzącym silniku jak jest odpalony ![]() Jeżeli to nie zda egzaminu to znowu miernik w dłoń wypięta kostka od przekaźnika wpięcie się w bodajże środkowy przewód plusem a minus do masy przekręcasz stacyjkę i sprawdzasz czy napięcie do niego dochodzi jak nie to szukamy dalej jak coś ustalisz to daj znać.(...)" Poczytałem rady Kazmira, wydrukowałem sobie schemat elektryki AT i postąpiłem po kolei dokładnie jak napisał ferolo. Połączenia stacyjka-przekaźnik i przekaźnik pompa były OK. Po załączeniu zapłonu do przekaźnika dopływa 12V. Przy kręceniu rozrusznikiem na pompę szło około 7-8V. Czyli wszystko ok, przekaźnik i okablowanie sprawne. Dodam że w każdą wtyczkę jaką rozpinałem psikałem jakiś preparat do styków (Contacx). Następnie podpiąłem otwartą pompę - Afri zagadała, pompka pracuje jak trzeba (nieregularnie, częściej przy dodaniu gazu). Oczywiście iskrzy - ale mam płytkę od R2D2 i z tym powalczę jutro, myślę że warto bo są org. styki w idealnym stanie. Na chwilę obecną wydaje się że wszystko OK. A i afra nie "cyka" tylko elegancko pracuje. Sądzę że zwyczajnie coś nie łączyło jak trzeba... Druga pompka która sprawdzałem ma może i nowe styki ale chyba źle założone - bardzo ciężko się rozłączają, jakby za mocna sprężynka. Dziękuję Wam, a Tobie ferolo szczególnie ![]() ![]() ![]() ![]() Niebawem dam znać jak się sprawy mają z drugą pompą i jak się AT będzie zachowywała w jeździe. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zasilanie Garmin 2610 | Pawel_z_Jasla | Hardware | 34 | 29.09.2011 20:42 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |
Zasilanie GPSa Becker 7926 z istalacji TA | petrosbike | Hardware | 48 | 21.03.2011 19:03 |
Iskra, a raczej jej brak. | Robertbed | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 05.11.2009 23:13 |