![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 361
Motocykl: CRF1100
Przebieg: ???
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 17 godz 14 min 14 s
|
![]()
Dzięki za posta, p3nny. Podczepię się pod temat. W moim przypadku prawe mocowanie kiery ma taką szczelinę która jest nieco większa z przodu niż z tyłu. Zważywszy że mam zamontowane podwyższenie kierownicy - efekt się potęguje przez co kierownica jest jakby skręcona w prawo. Czy wystarczy gdzieś stuknąć-puknąć, czy pozostaje się z tym pogodzić i zapomnieć ?
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Uchwyt do podnoszenia AT | Kobra | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 07.06.2011 16:07 |
uchwyt do MIO | Andrzej_Gdynia | Wszystko dla Afrykańczyka | 5 | 26.05.2008 18:22 |