![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: lubelszczyzna
Posty: 55
Motocykl: lc8 950 adv
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 29 min 34 s
|
![]()
Na 2 lub 3 motocykle trzeba mieć jeszcze czas... Ja go za dużo nie mam i dlatego zdecydowałem się na jeden motocykl.
Po 2 sezonach na xt660z i odkryciu co naprawdę z tym motocyklem robię i jak jeżdżę zamieniłem na lc4 adv z 2002r(rocznik nie przypadkowo-takiego szukałem). Rzadko jeżdżę po autostradach, a nawet jak są to wolę boczne drogi-adv super się jeździ po szutrach, plażach, podjazdy i zjazdy to nie problem-tak jeżdżę wkoło komina. Ale i 120-140km/h daje radę na dojazdówkach, a czasem i 160km/h mi się zdarza odkręcić. W zeszłym roku byłem moim ADV w Albanii-nie będę nikogo oszukiwał, że te 1500km dojazdu asfaltem było super przyjemne, ale daje radę. W tym roku wybieram się jeszcze dalej... Mam zamiar zostać z tym moto jeszcze kilka lat-na razie dla mnie nie ma konkurencji w swojej cenie.Zbiornik to zaleta, w krzaki nie leję pod korek raczej, bo to czuć.Plastiki gleboodporne, nawet na asfalcie.Waga? W/g katalogu 170km z pełnym bakiem, a to 28l paliwa! A czemu 2002? Bo jeszcze stary silnik (ostatni wypust przed HF) ze sprzęgłem na linkę, a nie cieknącym wysprzęglikiem, a już nowe zegary (w/g mnie ładniejsze) a nie stary tripmaster, który jest świetny gdy działa, a w jego przypadku to nie takie oczywiste. No i w starszych (chyba przed 2000) nie podoba mi się szybka-wolę plastikową owiewkę i tylny błotnik-ale to już rzecz gustu. Na razie zmieniłem tylko wydech na sxc. W przyszłości wymienię gaźnik na fcr lub dellorto, ale to w przyszłości, bo do turystyki i tak ma wystarczający pazur. Co do różnic od gołych wersji:adv jest mniej poręczny w terenie, za to owiewka i zbiornik jednak chronią trochę w trasie przed wiatrem. Światła w ADV są świetne, w wersji enduro po prostu są. Ostatnio edytowane przez erwinw : 07.02.2013 o 13:40 |
![]() |
![]() |