![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,028
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 6 min 54 s
|
![]()
To wyjasnie Wam jak to wygląda z pierwszej ręki z Nissinem.
Jest sobie owa firma NISSIN, którzy są generalnie tak zadufanymi dupkami, że szok. Oni by nawet nie chcieli sprzedawać ich w detal tylko bezpośrednio ASO, ale nikt nie wywali masy pieniędzy na nie aby trzymać je na stanie. Dlatego jest sobie generalny dystrybutor na IV RP i ... ma problem, aby zamówić je. Ostatnio miałem okazje sam składać zamówienie na 20 kompletów do rożnych modeli i ... dostalem 10% zamówienia. To, co importer zamawia i chce mieć jest bardzo różne od tego co dostaje, i dlatego są problemy z ich dostępnością. Poruszałem już wielokrotnie temat tarcz hamulcowych do AT i nie tylko firmy NISSIN bo są jedne z lepszych w klasie ale sytuacja wygląda jeszcze gorzej, bowiem oni chcą aby ... zamówić po 50 sztuk z każego rodzaju. To nawet nie był by kłopot dla importera, ale ... czas oczekiwania na zamówienie z NISSIN-a wynosi często dłużej niż kadencja prezydenta obecnego ... więc ... nawet się nie starają zamawiać tego i pozostają klocki, których dostępność jest sporo lepsza niż tarcz i reszty szpejów NISSIN-a.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
LS2 MX 456 miał ktoś w garści? | majo | Kaski | 14 | 08.02.2015 13:31 |