![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Nie o to chodzi, chodziło mi o całkowity skok co określa również skok negatywny. Gdy skok jest duży, sprężyna może być miękka, sama masa motocykla ją ugina czyli "napina wstępnie" a mimo to skok negatywny nie jest zbyt duży w stosunku da całego zakresu. Jak masz duży skok to nawet na miękkiej sprężynie nie będzie dobijać. Do tego oczywiście dochodzi regulacja tłumienia. No i kat jest zdeka lżejszy.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |