![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Kolega ma nowiznę z 2002 i napęd zaczął z ok 11 , a tu inni z 18 czy 20 ![]() wychodzi że dużo ludzi ma mniejsze zębatki bo jak inaczej to wyjaśnić takie anomalie? .................................................. .................................................. .... Dejvid O zmianach przełożeń było już bardzo wiele postów , praktycznie wyniki prób potwierdziły że zmniejszanie tylnej bardziej pogarsza a tylko pozornie pomaga....i to bardziej wizualnie( 200-300obr mniej) . Ale przy kompletnym ładunku i do tego szybszej jeździe wręcz zwiększa zużycie i obniża V-max , bardziej obciąża przeniesienie napędu itd..... Prawa fizyki są nieubłagane i jak Wisły kijem się nie da zawrócić to i ich zmienić też się nie daje. No ale o tym jak widać każdy musi się osobiście przekonać ![]() ![]()
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 14.07.2008 o 15:39 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
luz łańcucha? | kamol | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 16.05.2008 23:25 |