![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
|
![]()
Ja dokonałem przekładki do trampka Xl 600V z afryki RD04. Półki, lagi, koło. Inaczej się jeździ, ale dokładnie czy lepiej czy gorzej to trudno mi póki co powiedzieć, bo jechałem przed chwilą. Ciemno, zimno, duży ruch. Hamulce na pewno skuteczniejsze, Mitas E08 Nie zrywa przyczepności mimo nierozgrzania. Zawias na dziurach bardziej miękki, bo w trampku miałem zalany olej 10W, tutaj jest 7,5. Płynniej się jedzie, czy pewniej, będę testował jutro.
Tak przy okazji zapytam: dlaczego hamulce działają tak, że przez większą część ruchu dźwigni motocykl tylko delikatnie zwalnia, a dopiero pod koniec łapie ostro i hamuje skutecznie? Czy to, że mam pompę od jedno tarczówki ma aż takie znaczenie? Stary płyn hamulcowy? Edit: przy hamowaniu bardzo nurkuje mi przód. Dopompowanie poprawi sytuacje, czy muszę zmienić olej na bardziej gęsty? albo jeszcze coś innego zrobić? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motoalleycat 2011. Impreza terenowa w Wawie. 16.04 | Artuditu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 17.04.2011 20:28 |