![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
![]()
Pisanie, że w śrubie przy dokręceniu odpowiednim, tzn właściwym momentem powstają "przesunięcia kryształów w mikrostrukturze" to czysta herezja. WYbaczcie, nie chce nikogo urazić, ale moje 5 lat studiów na wydziale inżynierii materiałowej nie pozwala mi tego przemilczeć.
Pytanie mam do "znawców" , to jak taka śruba ma pracować, skoro samo dokręcenie (naprężenie wstępne) niszczy jej strukturę? Żeby uciąć dyskusję, proponuję zakupić jedną śrubkę w hondzie i zobaczyć, czy ma gwint potraktowany jakimś lepidłem..
__________________
![]() |
![]() |
![]() |