Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.06.2010, 08:56   #11
Zoltan
 
Zoltan's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
Zoltan jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
Domyślnie

Pisanie, że w śrubie przy dokręceniu odpowiednim, tzn właściwym momentem powstają "przesunięcia kryształów w mikrostrukturze" to czysta herezja. WYbaczcie, nie chce nikogo urazić, ale moje 5 lat studiów na wydziale inżynierii materiałowej nie pozwala mi tego przemilczeć.

Pytanie mam do "znawców" , to jak taka śruba ma pracować, skoro samo dokręcenie (naprężenie wstępne) niszczy jej strukturę?

Żeby uciąć dyskusję, proponuję zakupić jedną śrubkę w hondzie i zobaczyć, czy ma gwint potraktowany jakimś lepidłem..
__________________
openSUSE.org
Zoltan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.