|  06.10.2025, 17:07 | #11 | 
|  |   
			
			Co prawda w crf1000 ale -  zawsze puszczam mocowanie kierownicy (na samej gorze) i wtedy prostuje.. Zwykle po puszczeniu już sama dużo wraca do "prostego"..
		 | 
|   |   | 
|  06.10.2025, 17:34 | #12 | 
|  |   
			
			I od tego się powinno zacząć
		 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  06.10.2025, 18:02 | #13 | 
|  |   
			
			koła - jakiekolwiek by one nie były - NIE SĄ robione aby przenosić tego typu obciążenia/naciski. nawet krzyżowy zaplot BMW potrafi się rozjechać przy normalnej eksploatacji - zresztą słyszałem też o bezdętkowych kołach w NAT, które miały bicie po jednym sezonie.  najlepiej poluzować po podniesieniu moto na półkach, no i silentbloki kiery też potrafią siąść po przyziemieniu. powodzenia w prostowaniu tego co nieproste  w życiu również   
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  06.10.2025, 18:32 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2025 Miasto: Kolbuszowa 
					Posty: 33
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 dzień 34 min 15 s |   
			
			Na chwilę obecną pacjent po zabiegu prostowania kierownicy żyje hehe. Pojeździłem troche po okolicy i nie czułem jakichś zmian... myślę zmieniać opony na koniec sezonu to będzie widać przy wyważaniu czy cos sie rozeszło na szprychach.  Zreszta jak pisałem wczesniej to bylo minimalne przekoszenie wiec nie trzeba bylo wielkiej siły wiec kolo pewnie nie ucierpiało. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| kierownica do RD07a | tommi | Wszystko dla Afryki | 31 | 07.12.2023 20:00 | 
| kierownica | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 14 | 21.08.2015 17:18 |