| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 637
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 21 godz 10 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			...niby ten sam świat, planeta,  
		
		
		
		
		
		
		
	tam dalej można kupić nufkę sztukę motóra na gaźniku, a u nas od wielu, wielu lat zapomniana, wymarła prehistoria, bo nie eco, sreco, itp ![]() ![]() ![]() Co za czasy....  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam dobrego znajomego w stanach. Pytam czy to LEGALNIE może tam jeździć. 
		
		
		
		
		
		
			Yes! To o czym rozmowa   ja trochę rozumiem to ich pojęcie WOLNOŚCIhttps://youtube.com/shorts/nGFsbwma6...Stx8RfsZSg8hvz 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 641
				 
Motocykl: XR 600 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 11 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W hondach był nikasil chyba przez 2 lata i zrezygnowali z niego  luzy ustawia się bez problemu śrubkami  wymiana oliwy w xr 600 co 1800 km nie wiem jak w xr 650 l dostęp do świecy jest ujowy potrzebny dobry klucz jest to silnik chłodzony powietrzem i zwiększanie baku zakluca przewiew patrz 650 l ma dodatkowe kierownice powietrza. Głowica ma słaby przelot nad komora spalania i najczęściej w urywanych xr jest zaślepiony za świeca oliwa i błotem. Mimo tych wad Johnny  Campbell nie raz wygrał baja 1000. Koło 18 z tyłu to też przewaga nad 17. W Ameryce jak i w całym świecie nie mają  euro 5 hehe
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | |
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[QUOTE=Tygrys 74;878307Mimo tych wad Johnny  Campbell nie raz wygrał baja 1000[/QUOTE] 
		
		
		
		
		
		
		
	Tylko nie tym motocyklem o którym jest temat.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2025 
				Miasto: Przystanek Oliwa 
					
				
				
					Posty: 612
				 
Motocykl: Wrublin 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 14 godz 2 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Znam się na motocyklach jak mało kto, więc podpowiadam, co ja bym wziął. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ano ja wziąłbym DR-kę. I ona z czasem będzie dla Ciebie za duża ale i na to przyjdzie czas. Wtedy również niezawodnie podpowiem, co powinieneś wziąć.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 641
				 
Motocykl: XR 600 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 11 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kol mhv wiem co to xr 650 l i 650 r  i jak napisałem  Campbell zanim wygrywał baja na 650 R jeździł baja na xr 600 z którego wywodzi się xr650 l. Kol Emek kolega który na tropie z tobą na dr nie mogący utrzymać przelotu 120 chyba nie był dobrze przygotowany  ( na seryjnych przełożeniach xr 600 -140 km/h) więc aby trzymać szybki przelot trzeba wozić w kieszeni 15 na przód.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Warto czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem że XR nie pojedzie szybciej niż 120 tylko powyżej tej prędkości rośnie drastyczniejsze temperatura na piecu i to nie jest kwestia przełożeń bo kolega na tej XR akurat na przelot przełożenia zmieniał. Tam jest gówniane chłodzenie a chłodnica akcesoryjna niewiele zmienia.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 641
				 
Motocykl: XR 600 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 11 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kol Emek no właśnie że zrozumieniem- nie było nic o zmianie przełożeń więc stąd moja odpowiedź - nie trzyma się przelotu 120 motorem który ma max 140  .  moze  kol miał inne przyczyny które opisałem wcześniej wpływające na temperature silnika.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					
				
				
					Posty: 562
				 
Motocykl: CRF1100 
Przebieg: 91000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 6 godz 54 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Rozważałem ją ... i była by bardzo OK.... Łyknął bym brak rozrusznika i zmianę oleju co 1000km... jednak problem to paliwożerność....i niestety tam gdzie mam ochotę pojechać raczej nie można kupić oleju silnikowego do motocykli i raczej dostępny jest tylko diesel. "Essence" tylko ewentualnie od kogoś kto ma agregat... a nie chciał bym na to liczyć. Nie mniej jednak XR650R była by przynajmniej na ten pustynny odcinek 800km najlepsza... gdyby oczywiście spalała tyle co CRF250/300. Tak w ogóle to pojawiły na naszym olx ogłoszenia od dilerów Hondy na CRF450RX z homologacją... i wiem też ,że można kupić w PL nową Yamahę WR450 z homologacją. Nie wiem jak to jest robione ale chyba dealer doposaża motocykl w oświetlenie, lusterka itd.. i załatwia homologację na tą konkretną sztukę. Cena jest odpowiednio wyższa .. no i masz nowe moto do rejestracji. DRka jest chyba najbardziej uniwersalna choć ciężka... i jest do ogarnięcia. Dostępne na rynku XR*R .. to często sprzęty po 3 remontach z jakąś tam już historią...upalane po lasach i górach .. a ja nie chcę rozbierać silnika i szykować od nowa aby być pewnym co mam. Tak czy inaczej ... dowiedziałem się tutaj o XR650L to czego nie wiedziałem wcześniej.. za co dziękuję. Choć wolę motocykle marki Honda to brak nikasilu i problemy z przegrzewaniem , (plus problemy inne o których wiedziałem wcześniej) przekreślają jak dla mnie XR*L.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |