| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 GDANSK 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: GDANSK 
					
				
				
					Posty: 40
				 
Motocykl: juz bez afryczki - niestety 
				
				
				 
Online: 7 godz 41 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie. Pacjent 1190 Adventure. Hamulec odpowietrzany dobrych parę razy, tarcze ok, wymieniłem nawet klocki. Hamulec odpowietrzałem ( za każdym razem ) przy pompie, przy zacisku i na ABS. Przez jakiś czas jest dobrze, ale jak postoi trochę (wróciłem do Polski po dwóch miesiącach) dzisiaj wsiadłem i apiać zapowietrzony. Dodam jeszcze - zero wycieków czy pocenia się. Pytanie - skończyła się pompa?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 6 godz 8 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć, 
		
		
		
		
		
		
		
	Miałam dokładnie to samo. Zanim pójdziesz w koszty, sprawdź czy masz na pewno dobrze dokręcone koło. Jeśli masz luz na srubie możesz mieć takie objawy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 GDANSK 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: GDANSK 
					
				
				
					Posty: 40
				 
Motocykl: juz bez afryczki - niestety 
				
				
				 
Online: 7 godz 41 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
 Koło na stówkę dokręcone... to może w takim razie tarcza krzywa? We wcześniejszym poście napisałem, że tarcza ok, ale chodziło mi o grubość. No, ale z drugiej strony dlaczego nie raz (po odpowietrzeniu) przez dłuższy czas jest ok?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Oct 2021 
				
					
				
				
					Posty: 18
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 dzień 18 godz 43 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem podobna sytuację winne były uszczelki na pompie hamulca
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wada fabryczna od początku 950.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 1 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w dwóch LC4 640 miałem tak z przednim heblem. Na tyle mała nieszczelność, że płyn nie szedł a zaciągało powietrze.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ok - a jakie konstruktywne rozwiazanie? bo heble MUSZĄ być. co wymienić?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 GDANSK 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: GDANSK 
					
				
				
					Posty: 40
				 
Motocykl: juz bez afryczki - niestety 
				
				
				 
Online: 7 godz 41 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki serdeczne. W taki razie krótkie pytanko. Czy zamiast dedykowanej pompki za 1100zł, mogę wsadzić pompę Brembo od BMW 1200 gs ( nówka sztuka o takim samym rozstawie mocowania i jak mi sie wydaje wymiarach za 300 stówy)?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
kurde - duch w narodzie zanika  
		
		
		
		
		
		
			![]() A gdzie stara afrykańska zasada: "kto hamuje ten nie wygrywa"? 
				__________________ 
		
		
		
		
	www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam 15 lat LC8 990, zdarzyło mi się to dwa razy ( nie w jednym roku) przy długich przelotach autostradowych na Bałkany. Nie wiem czemu się zapowietrza tylny hamulec (może wibracje)i nie wnikałem w to. 
		
		
		
		
		
		
		
	Odpowietrzyć to pikuś ( nie opryskać tarczy!) Uzupełnić, trzeba mieć płyn i dobry śrubokręt i nie spierd....ć uszczelki. Ten hebel zanika w powolnym tempie, nie od razu brak, można to wyczuć. Ja używam dużo tylnego hamulca, niektórzy hamują więcej przodem. pozdr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Siłowniczek o małym polu pracy: 3-8cm wysięgu; hamulec tylny? | Mateusz93 | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 15.11.2019 00:10 |