| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,440
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 44 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chciałbym przy okazji zimowego gmerania zdemontować w/w olejarkę. 
		
		
		
		
		
		
		
	O ile nie ma problemu ze wszystkich co na wierzchu, czyli ten zbiornik i rurka idąca do napędu, dysza, uchwyty, to pytanie mam jak to jest montowane pod owiewkami? Instrukcje opisują to dość lakonicznie. Gdzieś po prawej stronie, nad regulatorem, pod airboxem powinna być wepchnięta rurka. No i pytanie, jak to wszystko podemontuję, to mam to jakoś zaślepić? Czym, jak? Uprzedzając pytania: było zamontowane już z motocyklem, w pudełku mam jakieś szpargały, nie czuję potrzeby posiadania tego cuda.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 BANDA LUBLIN 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 4,110
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: Kręcony 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 23 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Melon ma racje. Ewentualnie dokup kawałek przewodu, rurki do podciśnienia. 
		
		
		
		
		
		
		
	Zastanów się, czy faktycznie chcesz się olejarki pozbyć? Dobra rzecz moim zdaniem, ja sobie chwaliłem jak miałem. Tak, wiem, że jeżdżąc w terenie być może skraca żywot napędu, lecz jednak nie ma obowiązku woże spraya, smarowania. Urządzenie już masz zainstalowane, olej do niej tani jak barszcz, a spraye do łańcucha od 60 zł w górę, a jak będziesz jeździł, to kilka puszek zużyjesz... Zdrówka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,440
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 44 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak, nie chcę tego. Więcej kłopotu niż pożytku. Dobra, właśnie tego punktu nie rozumiem: W miejscu trójnika wsadzasz rurkę (może być tekalan). Sąd tę rurkę mam wziąć, co za rurka, dzie ją wetknąć, z czym połączyć?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zaslep rurkę by podciśnienie noe uciekało , tylko tyle .
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rurka która idzie że scotoilera wchodzi w trójnik. Łopatologicznie, wypinasz rurkę z trójnika i zaslepiasz otwór. Tylko zrób to profesjonalnie przez usunięcie trójnika i połączenie dwóch pozostałych przewodów. 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam, łajza na Crf110  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakie masz sterowanie olejem , czy to faktycznie podciśnieniowy ? 
		
		
		
		
		
		
			Jeśli tak u góry zbiornika z olejem masz przewód-cienki tekalan, który idzie do podciśnień silnika. w miejscu gdzie ten cienki tekalan łączy się z silnikiem jest trójnik, tu wyciągasz trójnik i łączysz oba przewody gumowe. tekalan- https://www.pneumat.com.pl/tekalan 
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,440
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 44 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobra, dzięki pany, już czaję o co chodzi  
		
		
		
		
		
		
		
	  Można zamknąć albo zostawić dla wnuków.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| BMW f800gs ASC jak wyłączyć | Michal | Inne - dyskusja ogólna | 0 | 22.04.2016 12:20 | 
| Rurka do Scottoilera | 7Greg | Wszystko dla Afryki | 47 | 02.10.2012 10:48 |