| 
			
			 | 
		#2111 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Mój "rekord" spalania na maxa to 4,5l/km - jazda po górach, bagaże, odkręcana maneta na 3/4. Po 175 km maszyna stanęła. Jak jadę "normalnie" to mam zasięg ok 220 km.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2112 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 dzień 14 godz 59 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam MC360 na tyle. Dla mnie robi robotę bardzo fajnie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Licznik liczy po wałku zdawczym (też uważam, ze to głupie, ale pewnie hąda ma swoje powody). Mam 13 zębów z przodu i fabrykę z tyłu. Przekłamanie jest ok 15% (zawyża prędkość). Można kupić elektroniczny dyngs, który programujesz na swoje zębatki i opony i koryguje dane. Kosztuje 400 peeleny i jest podobno plug'n'play. Edyta Tu znalazłem inny kalibrator https://www.crfsonly.com/catalog/pro...oducts_id/7612  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2113 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Na rajd (i w sumie na stałe) zmieniłem już na przód 14 bo na 13/44 vmax to był chyba 100 kmh.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2114 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Dec 2021 
				Miasto: Pomorze 
					
				
				
					Posty: 10
				 
Motocykl: CRF 300L 
				
				
				 
Online: 10 godz 5 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kupcie sobie kaliblator prędkości model SH-V4 + SH-H08 SpeedoHealer V4 
		
		
		
		
		
		
		
	podłączenie pod oryginalną kostkę w hondzie. z tym urządzeniem zmieniając koła, zębatki na inne niż przewidział producent zawsze będziemy mieli prędkości zgodną z gpsem https://www.bikestar.pl/kalibrator-p...peedohealer-v4  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2115 | |
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2116 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2019 
				
					
				
				
					Posty: 332
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 3 godz 8 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wole dopytac,  naciagajac lancuch mam sie trzymac tego aby kropka z jednej i drugiej strony byla w identycznym polozeniu na tej czteropunktowej skali?   
		
		
		
		
		
		
		
	Mierzylem jeszcze suwmiarka ta odleglosc po lewej ale nawet oryginalnie nie bylo idealnie jedna strona do drugiej. https://zapodaj.net/06940b01ccf36.jpg.html  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2117 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Patrz na markery. Dokładność też zgrubna ale, jak mój wykładowca metrologii, z tego się strzelać nie będzie. 
		
		
		
		
		
		
			Btw: czemu producent nie nabił znaczków na górze? Kwestia kosztów? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2118 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wypada zrobić małe podsumowanio-pożegnanie z CRF300L. Po 1,5 sezonu i 10 tys km na kołach postanowiłem pożegnać mojego osiołka. Zrobiliśmy razem TET Polska, TET Albania, TET Bułgaria, EnduroRally 2021, Ukraina 2021. 
		
		
		
		
		
		
			Na plus: - tanie w zakupie, łatwe do odsprzedaży - małe, zwinne, zwrotne - niezawodne - coraz więcej przydatnych akcesoriów - tanie w utrzymaniu Na minus: A. zawieszenie, które pozwala powoli pokonać przeszkody ale szybsza jazda to nie jego klimat. Rozwiązaniem jest wpakowanie całego setu zawieszenia za 6-8 KPLN. Wszelkie wymiany samych sprężyny to przysłowiowe "podcieranie dupy szkłem". B. mały realny zasięg w terenie - 175 km. Trzeba wozić rotopaxa albo poczekać na duże zbiorniki czyli kolejne 1,5 KPLN. C. Mało mocy. Pewnie te 27 kucy można wzbogacić o kolejne 2-4 kucyki (bez straty niezawodności i długożywotności) za kolejne kilka groszy ale to nadal będzie potulny osiołek do turlania. Jak podsumujesz A+B+C to masz równanie za +/-10 tys PLN. Czy warto pakować w sprzęt za 25 KPLN połowę jego wartości ? Na to pytanie każdy musi odpowiedzieć sobie samemu. Zatem, jeśli potrzebujesz przyjemnego i niezawodnego kompana podróży bez fajerwerków i masz poniżej 180 cm to CRF300L/Rally jest fantastycznym wyborem. Nie ma na rynku lepszego. Wszelkie "stare strucle", które miałem (DR650SE, DRZ400, XT600) nie dawały tyle radości co CRF300L. Pytanie co dalej ? Za wcześnie na motocyklową emeryturę, zatem....  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez mikelos : 10.07.2022 o 14:07  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2119 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Michał, co ty qrwa wiesz o motocyklowej emeryturze  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2120 | 
| 
			
			 Asia 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,309
				 
Motocykl: XL750, CRF300RALLY 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 14 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Właśnie wróciłam z babskiego zlotu. Minion vel PingPong zrobił ze mną dzielnie 1000 km wioząc mnie offem z Wrocławia pod Giżycko.   
		
		
		
		
		
		
			Lepszego szwendacza na razie dla siebie nie widzę. Czasem tęsknie do jeżdżenia dużym moto ale póki latam sama to Rally jest dla mnie lepsza. A ogólnie to wybiło u mnie 9000km. Nakręcone w pół roku. Kiedy to się nakręciło to nie wiem. Z motocykla jestem zadowolona i wciąż sprawia mi sporo frajdy. Jaki miałabym coś poprawić to kapkę więcej koni bo w głębokim piachu to słabo i lepsiejszy ciut zawias. Niemniej jednak pod moja wagę nie jest źle i póki się tym nie ścigam to jest spoko. Kolejne blizny już tak nie bolą. Połamałam już drugi plastik na ori wyjechanych oponach. Plan jest taki aby te połamane plastiki skrócić i założyć solidniejszą płytę pod silnik. Dajcie znać proszę co tu będzie fajnie pasowało nie za miliony. Nadszedł też czas, że ori listki już prawie nie żyją, wykorzystałam je do końca, w końcu bez żalu mogę założyć zety ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |