| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: Inowrocław 
					
				
				
					Posty: 902
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 10 godz 23 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam wrażenie, że jest mniej sztywna. Czasem zdarzają się pęknięcia przy górnym mocowaniu silnika, ale to marginalne przypadki. ST pozwala pokonywać łuki stabilnie i po zaplanowanej linii nawet przy 160km/h  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Piaseczno 
					
				
				
					Posty: 499
				 
Motocykl: XTZ 750 ST 92 - z kratą, odliczam cały VAT :) 
Przebieg: 65 000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 31 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 pytasz o to też w osobnym temacie na FAT w moim podpisie masz art gdzie są zebrane wszystkie linki o ST z netu hmmm zdecyduj się w którym wątku pytasz ... i jego się trzymaj najlepiej przeczytaj wszystko i zadaj 3 konkretne pytania - ale w jednym miejscu 
				__________________ 
		
		
		
		
	jest XTZ 750 ST Desert Rat - dla znajomych Paproch SUPER TENERE - LEGENDA DAKARU http://passion4travel.pl/index.php/super-tenere-legenda-dakaru/ FB ![]()   http://www.facebook.com/kamilltee
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Popieram, chcesz coś kupić to się przysiądź do każdego moto, w razie możliwości przejedź i przestań mnożyć tematy. Wszystko zostało napisane, chyba że chcesz żeby ktoś za Ciebie zdecydował..
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odkopuję bo od wczoraj ja stoję przed podobnym dylematem. Korci mnie jakaś nowa zabawka, i te 2 modele przykuły moją uwagę najbardziej. Przyglądam się jeszcze cb750 ale jakoś mniej chętnie niż yamaszkom. Założenia: głównie na asfalty solo z bagażem bo do terenu i do miasta mam inne sprzęty, roczniki 1990-2000, budżet do 10k, wygodna pozycja do 500km na raz, spalanie oczywiście jak najlepsze, 6l i mniej w trasie mile widziane. Nie siedzialem nawet na żadnej z powyższych (oprócz cebuli). Idealnie by było gdyby ktoś w Wlkp użyczył sprzęta do przymiarki. Wszelkie uwagi mile widziane
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	MOTOCYKL JEST JAK MEDIA MARKT-NIE DLA IDIOTÓW.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Słowo klucz: "głównie" na asfalty. Nawet cbf1000 zdarzyło mi się zjechać na polne drogi czy 10km szutru ale to ślimaczym tempem byle dokulać się  do celu. Tdm się nie rozpadnie?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli miałbym wybierać tdm850 czy ST750 do jazdy typowo ancwaltowej to wybrałbym tdm900! 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Okazjonalny szuter też da radę przejechać, a na czarnym nie ma porównania do ST czy AT750.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Właśnie od wczoraj przeglądam 900, doczytałem że poprawiona rama i hample. No i już wtrysk. Też ciekawe tylko budżet już trochę większy. Muszę posadzić swoje 3litery na jakimś egzemplarzu, po świętach zacznę szukać czegoś do przymiarki w okolicy
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Musisz się przejechać. TDM jest jednym z niewielu motocykli, które kompletnie mi nie siadły. Jakoś daleko do kiery, długi zbiornik. Dziwne to było. 
		
		
		
		
		
		
			Czułem się jakbym siedział idealnie nad tylnym kołem. Ta 900 ma i powera i mało pali, dobrze ponoć to jeździ jak komuś spasuje cała reszta. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy jest to jakoś podobne z pozycji do cbf1000? Mieliśmy krótki romans ale kompletnie bez chemii...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha XTZ Super Tenere vs Honda Africa Twin | spider2you | Inne - dyskusja ogólna | 59 | 19.10.2014 02:07 |