| 
			
			 | 
		#1371 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po luźnym piasku też lepiej?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1372 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2019 
				
					
				
				
					Posty: 193
				 
Motocykl: Dr650Re 
				
				
				 
Online: 2 dni 17 godz 4 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1373 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			MC360 nie robią w kałużach.
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1374 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Kurczę, zbyt wiele tuż po tej zmianie nie pojeździłem po kopnym więc nie mam specjalnie porównania. Chwilę potem zmieniłem opony na Tractionator Enduro + Scorpion XCMH i tutaj była już oczywiście duża różnica w zachowaniu na luźnym podłożu. Ile do tego dołożyło to podniesione zawieszenie to nie wiem ale zdrowy rozsądek mówi że raczej niewiele bo w takich warunkach tył powinien żreć a przód lewitować. W ogólnym rozrachunku natomiast jeśli ktoś jest wysoki i waży 80kg+ to wydaje mi się że warto to dłubnąć.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1375 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dlugi weekend i prawie 800 setek pyknie. 
		
		
		
		
		
		
		
	Nie ma co narzekac az tak bardzo na ten zawias - nie jest cud miod ale idzie zapier... tylko czasem troche wolniej. No i opony seryjne na trawie tragedia - dwa slizgi (troche gnaty bola i lusteko polamane). Kieleckie i petelka do dom zrobiona. Jesze jutro 70 km off. Moze sie dobrze dotrze moto  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1376 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2019 
				Miasto: Leśna Dzicz 
					
				
				
					Posty: 745
				 
Motocykl: KTM R 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 11 godz 44 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Starzejesz się po prostu. Znasz ten dowcip o tonącym statku ? . Gdzie ludzie ratując się przed utonięciem wyskoczyli za burtę dopływając do dwóch wysp , na jednej były same kobiety a na drugiej sami mężczyźni  
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1377 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przemo, może pokusisz się o szersze porównanie dr-ki do crf?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1378 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1379 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Kilka innych strzałów z tego dnia poniżej.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1380 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Coś tam napisze choć ja mega wyjadaczem nie jestem. 
		
		
		
			Uważam ze jest progres - CRF-ka wg. mnie wcale nie odbiega mocno prędkością i zwinnością od DR-ki a nawet uważam ze lepiej się prowadzi, lepiej jest z podjazdami i nie odbiega pod względem przyspieszania. CRF-kę jedynie trzeba kręcić i tego się nie bać. Podczas tej weekendowej jazdy komp mi coś wariował i potrafił pokazać spalanie 7 litrów (uj wie o co chodziło) - do weryfikacji na gwarancji. Tak samo ABS tak w terenie zgłupiał ze nie mogłem go odłączyć - tez weryfikacja gwarancyjna. Kolega z którym jeździłem (on lata 690) stwierdził ze dużo szybciej zapierd.... tą CRF-ką niż DR-ka - jeżdżę zachowawczo. Na razie uważam ze zamiana wyszła na plus. Nawinąłem na ryżyku łącznie 850 km przez te 4 dni. Pogoda - tym co ja przepowiadali dałbym kwaśne jabłko  .Jeśli chodzi o biegi: to mam wrażenie ze jedynka bardzo krótka - można od razu dwójkę zapiąć. Pomimo szwankującego wskazania licznika spalanie po przeliczeniu zatankowanego paliwa wychodzi 3.5 i jest ok. (Choć po zbiorniku 20 litrów jaki miałem w DR-ce te częstsze tankowanie CRF-ki wkurza ale jest lepiej w terenie bez kilogramów. Pewnie trzeba się przyzwyczaić. Mógłby być zasięg tak 250 km). Jak ktoś kupuje to od razu po wyjeździe z salonu albo nawet przed zabezpieczy ramę. Czytałem o jej wycieraniu ale nie myślałem ze to następuje tak szybko - honda dala ciała z tym. Po umyciu moto z błota w dalszym ciągu mam problem z odłączeniem ABS-u. Dodatkowo jak dla mnie przydałoby się jeszcze podnieść kierownice - będę z tym kombinował. Ps. Lusterka składane Vicma to jakaś porażka. Wróciłem z lusterkiem skręconym na srebrną taśmę - pękały jak głupie, nie wiem czy na jakaś podróbę trafiłem czy co. Wracam do oryginału. Ostatnio edytowane przez przemo77390 : 15.11.2021 o 08:33  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |