| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2020 
				Miasto: Wieś 
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 dni 14 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam do Was pytanie, jak podnieść przednie koło podczas jazdy terenowej np: przejeżdzając przez zwaloną kłodę, posiadajac motocykl z automatyczna skrzynią. 
		
		
		
		
		
		
		
	W manualu rzecz prosta a w Dtc, wyłączyć kontrole trakcji, przerzucic na tryb sportowy? Macie jakieś doświadczenie? **przeszukałam forum ale albo za słabo albo nikt nie wpominał o tym.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Obejrzyj filmy instruktażowe na yt dotyczące triali - szukaj Short trial wheelie 
		
		
		
		
		
		
			Musisz skompresować zawias i jak odbija dajesz w palnik. BEZ podrywania kiery. Moto ma samo wejść na koło. Ćwicz. Zasada numer jeden - zawsze noga na hamulcu i jak przedobrzysz żadnego wystawiania giczolow tylko hebel. Uginasz nogi w kolanach, naciskasz zawias i gaz. Ciężko to wytłumaczyć. Do prób wybierz coś innego niż asfalt ![]() Co do dct wszedłbym na manual i został na dwójce. Litr łaski nie robi........ 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem za bardzo po co strzelać z klamki jak się ma 1000cc. 
		
		
		
		
		
		
			Chyba mówimy o dwóch różnych rzeczach. M 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			NAT z DCT idzie na koło. Najlepiej przy tym całkowicie wyłączyć trakcję.  
		
		
		
		
		
		
			Mówię o CRF 1000. W CRF 1100 jeszcze chyba trzeba wyłączyć kontrolę wheelie czy jak to się tam nazywa? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2020 
				Miasto: Wieś 
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 dni 14 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Matjas, czasami trudno nauczyc psa nowych sztuczek.  
		
		
		
		
		
		
		
	Spróbuje niebawem wylaczyc trakcje, recznie zbic bieg i dodac gazu. Dzieki.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2020 
				Miasto: Wieś 
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 dni 14 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Skłamałabym gdybym napisała, że zrozumiałam co ten gość mówił. Ale super wyjaśnione wizualnie,  dzieki.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			100% racji z 1100. 
		
		
		
		
		
		
		
	Miałem taki przypadek, świeżo po zakupie: jedziemy z kumplem stromym szutrem, kontrola trakcji wyłączona, ale o tym wheelie nie pomyślałem. Motocykl jakby tracił moc, bardzo płynnie i miękko, aż się zatrzymał na środku stromego podjazdu. Masakra. NAT 1000L, jak wtrącała się kontrola trakcji to robiła to przez odcięcia zapłonu i było czuć wyraźne szarpnięcia. To nawet lepiej było dla utrzymania trakcji. W 1100 jest to tak płynne, jak w motorynce gdy kończyło się paliwo, albo dysza zatkana była. Im bardziej odkręcisz manetkę tym bardziej zamula - bardzo miękko. Skończyło się tym, że kumpel na GS-ie wjechał bez problemu na górę, a ja musiałem się poddać (bo nie przeczytałem instrukcji 😀  .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W nc miałem to samo na podjeździe kiedys.... powoli powoli aż zgasła.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Łomianki 
					
				
				
					Posty: 441
				 
Motocykl: tymczasem przerwa 
Przebieg: stały 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 44 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W nowszych 1000 jest jeszcze magiczny guzik "G", który może delikatnie pomóc w zabawach poza asfaltem (możliwe, że i w wheelie).
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Tags | 
| wheelie , wheelie crf , wheelie nat | 
		
  | 
	
		
  |