|  29.10.2018, 13:47 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   | 
|   |   | 
|  29.10.2018, 15:54 | #22 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   Cytat: 
  i to najlepszym bo na czarnej czwórce. no trudno , skoro musisz łykać te, tabletki to łykaj   
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | |
|   |   | 
|  29.10.2018, 17:15 | #23 | 
| Moderator  |   
			
			Ale czerwone są szybsze   Chemiku - masz rację - wszelakiego rodzaju środki wprowadzające element baśniowy do rzeczywistości warto brać od źródła 
				__________________ www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki | 
|   |   | 
|  29.10.2018, 22:48 | #24 | 
|  |   
			
			To była nierówna walka, ale zakończona sukcesem. Kostki od stacyjki znajdują się pod airboxem, więc wypięcie ich nie wchodziło w grę, bo musiałbym pół Moto rozebrać. Zostało rozwiercenie główek. Nawiercone najpierw 6mm później 8mm główka pięknie odpadła. Można było ściągnąć stacyjkę i resztę wystającej śruby odkręcić kombinerkami. Druga część operacji to nawiercenie w gumie pomiędzy tulejka wewnętrzna silentblocka, a zewnętrzna 4 otworów, tak żeby osłabić zewnętrzna scianke. Później małym przecinakiem dookoła odbić tulejkę od półki i od środka wybiłem już bez większych problemów. Chwilę zeszło ale się udało. Teraz mój tokarz-slusarz-cudotworca wytoczy tulejki z ertalonu i gotowe.  Jak już mam zdemontowana górną półkę to zaglądnęła do łożyska główki ramy i napierdziele temu grubo towotu. Następna misja przewody hamulcowe... Przy okazji chce usunąć na stałe ABS z tylnego koła pozostawiając przód, ale to już w innym wątku. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  30.10.2018, 11:18 | #25 | 
|  |   
			
			Wydzieliłem osobny temat o usunięciu ABSu
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  30.10.2018, 21:44 | #26 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2017 Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					Posty: 312
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s |   Cytat: 
  , ciekaw jestem eksperymentu bo po ostatnim rajdzie rally 24 ze 3 razy trzeba było prostować tą kiere, na tych gumach. Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Tylko OFF!!! | |
|   |   | 
|  31.10.2018, 11:03 | #27 | 
|  |   
			
			45116625_279964299314665_874620650461855744_n.jpg 45201181_295221787760956_5626254742255566848_n.jpg Tak to wyszło. Dziś montaż. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  03.04.2019, 20:00 | #28 | 
|  |   
			
			Mada i jak testy z ertalonem? Może do starej RD07 by taki patent zastosować?
		 
				__________________ podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd   | 
|   |   |