| 
			
			 | 
		#121 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Wnikając w szczegóły to pewnie pod kupką piachy była studzienka kanalizacyjna!  
		
		
		
		
		
		
			![]() Wy to z Filipem chyba specjalnie demolujecie tego KTMa..  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#122 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sam demoluje a my z Michałem łatamy to goowno 😉
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#123 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dubel skrobnąłbyś coś tam o twojej KaTeeMce jak wam idzie współpraca, ile nakręciłeś jak koszty serwisu itp. 
		
		
		
		
		
		
			Bo rzygam już tym pitoleniem ciągle o NAT  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#124 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie tylko Ty  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#125 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też chętnie poczytam. Chodzi mi po głowie zmiana z BMW R1200GS ADV na Kata 1290 super adventure R, tylko czemu on ma konieczność posiadania systemu bezkluczykowego - ktm sam sobie strzelił dla mnie w kolano zmuszając do takiej opcji.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#126 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
    Nowego auta też nie kupuj bo Ci też nie dadzą kluczyka! ))
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#127 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#128 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 20180826_155958.jpg Nie mniej kat w kosztach serwisu nie porywa, bo jak na razie nic się nie zepsuło, w weekend jadę polatac to może się coś zmieni. Moje spostrzeżenia na dziś to: W gire grzeje przy 30 stopniach dość mocno, ale zamierzam z tym powalczyć, przy 20 nic nie czuć Zapierdala jak wariat i do dziś potrafi mnie zdziwić Mocno wpierdala tylna oponę Podstawowy serwis to przyjemność Wszystkie układy działają jak powinny a te które mają być wyłączone posłusznie są ![]() Moto jest bardzo poręczne, różni się mocno od 990 w wielu kwestiach jest bardziej cywilny. Ma zajebiste heble i zawiecha miód By nie było kolorowo przednia felga już była prostowana u Pawła w BB Airbox jest bublem, łatwym do naprawy ale bublem Z racji zobaczenia szukałem sposobu by oglądać sobie z kompem w 1190 i nie jest to takie łatwe Walczę aktualnie ż systemem can bo chce mieć Led w kloszu na długie i słabo nam to idzie. Na koniec sezonu pokaże się o jakieś podsumowanie jednak dalej uważam swój wybór za właściwy. Miałem brać ATAS lub 1290r . Po testach wybrałem 1190R i był to w moim przypadku strzał w dziesiątkę. Ja jebniety jestem i potrzebuje fabryki adrenaliny.  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#129 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: KTM ADV 1190 R 
				
				
				 
Online: 3 dni 18 godz 36 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	“I Don’t Want to Live on this Planet Anymore” Professor Farnsworth  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#130 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			On i tak dużo wytrzymuje. NAT po takim traktowaniu uległaby całkowitej destrukcji a odbudowa pochłonęła tysiące PLNów a to pomarańczowe goowno jedzie i nie chce się rozsypać  
		
		
		
		
		
		
		
	 .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |