| 
			
			 | 
		#151 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Nie ma prawie różnić w jeździe między 1190R a 1290R bardziej stylistyka i marketing. Największą zmiana jest uspokojenie silnika przy niskich obrotach. 1190R ż pełnym zbiornikiem waży 235kg (24L na pokładzie) myślę że to zajebisty wynik.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#152 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1190 Już nie produkowany.. Obstaje przy swoim Avatarze..1290R! 
		
		
		
		
		
		
			 )
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#153 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				Miasto: Nysa/Reykjavik 
					
				
				
					Posty: 403
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 12 godz 9 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myku Ty lisia mordo ,masz w garazu Honde i 2 BMW a pleciesz herezje,ze KTM najlepszy  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#154 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bo tak jest.Nie zebym sie upieral ale majac 990 i 1190 nigdy nic nie bylo.Zadne srubki,plastiki,szprychy czy zawias.Tak jak gdzies Mada napisal,duze Katy sa fantastycznie wykonane.A co do roznicy 1190 do 1290 to juz w modelu 1290Super Enduro rozpisywano sie,ze ma mocniejszy dol i spokojniej chodzi.Tylko ten zawias 19-18....Za to 1290R mmmm 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]()  ,Tak czy siak,duzy Kat jest fajny.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#155 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			e tam, duże ktm może nie śrubki ale mają problemy z pasowaniem elemetów i plastików, np airbox nieszczelność problem w 1190 i podobnych co wymaga przeróbki  
		
		
		
		
		
		
		
	      wiec jak pisałem, zostaje nam suzuki albo harley ![]() https://www.youtube.com/watch?v=8omrGs_LZEE żenada, że taka firma nie umie dokładnie cos zrobic w miejscu dosć istotnym.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#156 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#157 | |
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To sprawdzona konstrukcja. Ileś lat na rynku. Ja tam się nie znam ale @bender42 często serwis KATa odwiedza z 1190 (ostatnio stacyjka pierdolła i nie chce współpracować) i mechaniki zeznają że 1190 to naprawdę dobry sprzęt ale z 1290 to już mają co robić. Filipowi wylała laga przy 15K i ponoć słabe uszczelniacze to dość powszechny problem w tym modelu i nie dotyczy to startu produkcji. Kilku chłopaków leżało bo lagi nagle wypluwały olej i moto traciło sterowność.  
		
		
		
		
		
		
		
	Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#158 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawe że w tamacie pt. bubel do sześcianu a wkońcu stał się tamatem o KTM 
		
		
		
		
		
		
			![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#159 | 
| 
			
			 nOOb 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				
					
				
				
					Posty: 515
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na czeskim forum sledzilem losy wlasciciela 1190 (kupiony nowka) i nie moglem się nadziwić. On akurat miał poważne problemy z lozyskiem glowki ramy oraz z przednimi tarczami hamulcowymi (i pewnie jakies inne tez, już nawet niebardzo pamiętam) i został całkowicie olany przez serwis. Wsciekl się, mocno naglosnil sprawę i w końcu cos ruszylo. Mowil, ze to fantastyczny motocykl, ale posiada sporo niedorobek, które sa 'testowane' na właścicielach i potem jakos rozwiazywane. Lub nie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Kiedys byłem zakochany w 1190, ale to jednak chyba nie dla mnie. Mnie urzeka idiotoodpornosc, wszystkoodpornosc, dlugodystansowosc itd. - dlatego przejezdzilem kilkanaście lat XTkiem, a lada moment odbieram z salony Afryke ;-) Trzymajcie kciuki!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#160 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To ja przyznam że..tak do jazdy koło komina, Chorwacja czy do zabawy to bym się skłaniał do 1290R.. ale jak na dłuższe wypady, gdzieś dalej to serce mi podpowiada że chyba AT/NAT..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |