| 
			
			 | 
		#3711 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W garażu ok. Spróbuj w terenie. Zaraz coś kuwa poginie i tyle. Ja kupiłem paczkę na zapas bo od razu część gdzieś się zawieruszyła.  
		
		
		
		
		
		
		
	BTW, zamontowałem wczoraj podwyższenie błotnika i chciałbym cię zapytać czy testowałeś w terenie czy nie palnie w ramę przy max ugięciu widelca?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3712 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Byłem z nim na RO nic nie dobija 
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3713 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fakt mada.Wydech Afryki rekompensuje ,takze cenowo braki reszty  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3714 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Napierdalacie sie z gieesiarzy ze robia choinki z swoich moto, a wystarczy troche poczytac i okazuje sie iz nie jestescie lepsi, jest identycznie jak z stara. Gmole jedne, gmole drugi, handbary, oslony silnika stelaze, podnozki, blotniki i inne pierdoly. KTM kupujesz i masz wszystko co potrzeba. Jak czytam o kolejnych modyfikacjach to mi przed oczami staja te wysmiewane GS800 i 1200 obwieszone jak choinka TT 
		
		
		
		
		
		
		
	Tyle z mojej strony. Afra fajnie jedzie bo ma fajny piec, tu jej zalety sie koncza w moim oku. Jest podobna do starej z jej wadami. W dobie mody na przywracanie klasykow znalazla sposob na wyrwanie konretnej sumy z kieszeni klijentow oferujac moim zdaniem nie za wiele po za dumna nazwa Africa Twin. Czemu nie dali dobrego plastiku normalnej szyby? czemu zawias to dalej kondon? czemu szprychy rdzewieja a mocowanie kufrow choc sprytne to w zupelnosci nie nadajace sie do tego typu moto. Czemu kat potrafi a honda nie ![]()  
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3715 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dubel,to kupiles tego Kata czy nie?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3716 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jaka jest podstawowa cena CRF ~ 51000? 
		
		
		
		
		
		
		
	jaka kat 1090r ~ 58000? To niewielka różnica.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3717 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Na razie nie bo mi sie rodzina powieksza i kupilem S-Maxa. Ale jak GS pojdzie w swiat to na pewno pomarancza zagosci.Jest tylko jedno ale ze nie potrafie go sprzeda , jak go nie lubie tak go kocham  
		
		
		
		
		
		
		
	![]()  . To sa w skrocie moje przemyslenia po zglebieniu tematu NEW Africa Twin. Popieram swoje przemyslenia jazdami probnymi na wszystkich egzemplarzach. Jest to moje subiektywne zdanie i nie krytykuje inaczej myslacych. Dla mnie NAT powinna kosztowac w granicach 40 k pln by cena byla adekwatna do oferty. Ale to moje zdanie ...
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3718 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z podobnych powodow jak u ciebie tez wybralbym 1290.Ale cena 17tys euro robi wrazenie...Kiedys kupie od ciebie. 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3719 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3720 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja do swojej włożyłem; 
		
		
		
		
		
		
			płytę pod silnik-700zł kat też tego nie ma w standardzie handbary barkbuster z rdzeniem 450zł-tego też kat nie ma gmole 1000zł No i na tym obowiązkowe rzeczy zamykamy. A to, że ludzie dokładają jakieś wodotryski to już inna opcja. Dla mnie wodotryskiem będzie wilbers na tył, ze względu na wagę i styl jazdy. Taki amor to ok 800eu czyli niecałe 4000zł. Wciąż to taniej niż za 1090 i jest jeszcze jedna sprawa. Hąda będzie trzymać cenę lepiej niż KTM i będzie ją łatwiej sprzedać. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |