| 
			
			 | 
		#21 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Kwestię estetyki pozostawiam bez dyskusji. Oczywiście że można wykonać je ładniej i estetyczniej. Jednakże odnosisz się do wytrzymałości i o to pytałem czy twój osąd oparty jest na teorii czy praktyce (mówię o produkcie Henrego).
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			matjas, 
		
		
		
		
		
		
		
	serio nie wiesz, że połowa afryk i trampków w PL glebi od lat na tak wykonanych gmolach i chyba nigdy nie było żadnego zonka? Nie żebym się czepiał, bo zapewne do Twojego wniosku racjonalizatorskiego w jakiś sposób Henry się odniesie, bo jeżeli coś może być dużo lepsze, to niech takie będzie, ale osobiście nie widzę sensu wprowadzania zmian w tej konstrukcji. No może poprzeczkę bym sobie życzył, co by ładnie aliexpreseowe ledy móc podwiesić.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 żaden gmol henrego nie pękł więc moje domniemania są oparte na teorii, tym niemniej utrzymuję w mocy wszystko to co napisałem wcześniej, tj.: tak nie wykańcza się końcówek rurek aby były maksymalnie wytrzymałe. tylko tyle. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Rudnica 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: SD04 
Przebieg: 30k 25k 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Właściwie sądzę, że takie zabezpieczenie powinno nie być ZBYT wytrzymałe, raczej takie w SAM RAZ, gdyż powinno ulec odkształceniu absorbując tym samym energię uderzenia. Co by się stało gdyby ten gmol wytrzymał a odkształciła się rama lub uszkodziło miejsce montażu. W oryginałach wszystko jest na gumach zawieszone, właśnie po to by ocalić dość jednak kosztowne elementy zawieszenia.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Sanok 
					
				
				
					Posty: 2,026
				 
Motocykl: EXC, ST 1300 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gmole givi sa wykonane z plasteliny i giely sie przy kazdej parkingowce, gmole henrego z tego co widzialem u kolegow w trakcie gleb dawaly rade i zaden nie narzekal 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2
				 
Motocykl: CRF 1000L 
Przebieg: 6500 
				
				
				 
Online: 1 godz 48 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam Henry  
		
		
		
		
		
		
		
	Muszę nabyć takie gmole pytanie czy pasują pod fabryczne śruby mocowania - nic nie trzeba przerabiać .  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ktoś już przestował dzielność gmoli TT lub Hepco Becker po wywrotce?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Zostawmy zatem te gmole w spokoju ![]() Jeśli tam wykonany zostanie bagażnik to po obciążeniu kuframi i jeździe wiele kilometrów po dziurach pęknie tuż za spłaszczeniem rurki. Trudno z tym dyskutować bo to jest po prostu fakt. Robi tak GiVi, robi tak H&B i parę innych firm i to jest po prostu lipa. Sugeruję po prostu dopracowanie produktu, który, jak uważam i tak jest zajebiście wykonany - wykończenie w 'rybkę' spowoduje, że nigdy nie bedzie nań skargi - bo i wygląda profi i dobitnie świadczy o tym, że jego twórca naprawdę wie co robi. Nie czepiam się - przez wiele lat /i wciąż/ próbowałem coś samodzielnie robić i sprzedawać, i wiem doskonale czym to wszystko pachnie... tj. kasą na saaaaaamym końcu. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | |
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  .
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ok. czyli w jakimś jeszcze bardziej słabym  
		
		
		
		
		
		
			![]() nie śmiecę już tutaj a Henry zrobi sobie z tymi tezami co tam będzie chciał. może je przybić gwoździem na drzwiach warsztatu lub ew innych drzwiach ![]() ew. może poprosić moda coby sprzątnał te nasze pierdzielenie. zdrowia m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Opony do crf1000 | Grzechu2012 | Wszystko dla Afryki | 171 | 31.03.2022 22:50 | 
| Tuning CRF1000 | mdxmd | NAT - Warsztat | 0 | 25.01.2020 19:45 |