| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
| 
			
			 11110111101 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 167
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 4 dni 3 godz 16 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Opony to kolejna kwestia. Jak mialem lat 20 to moze bym kupil.teraz jestem madrzejszy
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Lukasz, LC8, było RD07'93  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kurka Pany przecież to nie prom kosmiczny  
		
		
		
		
		
		
		
	  Mam Scotsa , ale jak go kupowałem nie było dostępnych chińskich "zamienników" . Teraz jak jest wybór to po co przepłacać . PS. wygląd zewnętrzny to dokładna kopia Scotsa.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2013 
				Miasto: Słomianki 
					
				
				
					Posty: 550
				 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A do tego z oryginalnym mocowaniem (póki co Chińczyki nie strugają tego) pasuje plug-and-play. Moim zdaniem, albo robią dla scotts'a, albo robią identyczną kopię, co w sumie przy tym poziomie "technologii" na to samo wychodzi. Ale nikogo nie namawiam.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			pzdr Jac Ostatnio edytowane przez Jac : 31.03.2016 o 22:34  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak to wygląda po montażu na DRZecie. Jeśli kierownica jest podniesiona (pewnie 90% przypadków) to standardowy szpindel (63 mm) jest nieco za krótki, trzeba dorobić dłuższy, tak by wchodził w tuleję na minimum 20 mm. Drugie ograniczenie to odległość między kierownicą a poprzeczką.  Test wkrótce razem z @Jac na Ukrainie albo Rumunii  
		
		
		
		
		
		
			![]() Dla zainteresowanych - trzeba kupić to: http://www.scottsonline.com/Stabiliz...t&BI_ID=124424 i to : http://www.aliexpress.com/item/Motor...442454240.html W zależności od kursu USD, wychodzi nam zestaw za ok 1000 PLN. Montaż zajmuje 60 minut - no dobra, z kawą - 90 minut ![]() 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Spora siła będzie działać na tą wieżę Eifla.  
		
		
		
		
		
		
		
	  Mam nadzieje, że nie puści dół.Testuj i chwal się jak działa.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na aliexpress pojawił sie gotowy do montażu do Afryki 1990-2002. Nie potrafię sobie wyobrazic jak to zamontować i jeżeli nie trzeba rzeźbić to chętnie bym zrobił test. 
		
		
		
		
		
		
		
	http://pl.aliexpress.com/item/For-Ho...OrigTitle=true  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2012 
				Miasto: Krasne koło Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 883
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 99 999 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jest gotowy amor czy sam system montażowy, bo wydaje mi się, że gotowy, ale niech mnie fachowcy poprawią. Wygląda jak montowany w ścigaczach i różny od tych Scotta, co chłopaki zamawiali. 
		
		
		
		
		
		
			Za taką kasę to chyba zaryzykować warto?! 
				__________________ 
		
		
		
		
	Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jest damper do motocykli szosowych z jednym obiegiem oleju. Na moje oko, jedyne co możesz w nim wyregulować to siłę tłumienia. Do jazdy terenowej będzie to mniej przydatne.  
		
		
		
		
		
		
			W klonach Scotta są trzy obiegi oleju każdy z regulacją: - duże pokrętło (base valve) - regulujesz kliknięciami siłę tłumienia na kręcenie kierownicą. - małe pokrętło (high speed valve) - dojście płaskim śrubokrętem - regulujesz płynnie, bez kliknięć siłę tłumienia na gwałtowne boczne uderzenia. - dwie boczne małe śruby (sweep control valve) - regulujesz zakres kątowy w jakim amortyzator działa, do wyboru cztery ustawienia od 34 do 90 stopni. Dzięki temu w ciasnych wolnych zakrętach można wyłączyć działanie amorka. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak nie w teren to mnie nie interesuje.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2012 
				Miasto: Krasne koło Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 883
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 99 999 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ten amorek co podałeś, to na Ali już niedostępny. 
		
		
		
		
		
		
			Co do oryginalnych mocowań, to zapewne da się to wystrugać u nas za 1/3 ceny. Magików u nas wielu na Forum, więc radę dadzą. Sam amorek za 105$ to można udźwignąć, ale dodatkowe 150$ za mocowanie już tanio się nie robi. Może ktoś podejmie się takiego wystrugania mocowań? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 23:59 |