![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Piła
Posty: 12
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
![]() Online: 2 dni 4 godz 6 min 21 s
|
![]()
Witam Kolegów,
Chciałem zapytać - czy ktoś próbował? Czy silnik wchodzi w fabryczne mocowania? Mój jest jeszcze całkiem zdrowy, ale tak myślę, że to całkiem ciekawy pomysł aby wydłużyć afryce życie o ładnych wiele lat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kuleje
![]() |
![]()
Na trampkowym forum dużo więcej informacji jest. Podsumowując: drogo wychodzi i tylko 1 sztuka w PL lata z taką rzeźbą.
http://forum.transalpclub.pl/viewtop...294236#p294236 Kolega ferolo próbował, ale się nie udało.. http://africatwin.pl/showthread.php?...t=spalone+moto Wtrysk to problem. Elektrykę też musisz przekładać, pompa paliwa albo w zbiornik wspawana albo jak kiedyś szparag mądrze proponował poniżej zbiornika małą puszkę . Dużo, dużo pracy i pieniędzy... http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=17&t=17638 http://africatwin.pl/showthread.php?...=wtrysk+afryce http://africatwin.pl/showthread.php?...=wtrysk+afryce Ostatnio edytowane przez Artek : 15.04.2015 o 08:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 704
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 13 godz 26 min 57 s
|
![]()
Powiem od siebie że teraz po przemyśleniach nie zdecydowałbym się na to jeszcze raz .
Nie mówiąc już o pożarze ale temat zmiany silnika nie jest wcale łatwy trzeba wszystko przerabiać, 700 ma inne mocowania puszki filtra pełno czujek z których czyta sygnały do tego ramę trzeba rzeźbić bo nie pasuję idealnie pod silnik trampka. Tzn tak silnik wsadzisz ale góra silnika jest przy krawędzi ramy i ciężko tam dalej coś wyeksponować do tego jak kolega wspominał pompa paliwa najlepiej w bak wspawać a to dodatkowe koszty i pełno innych pierdółek których nawet nie chce mi się wypisywać. No moim skromnym zdaniem nie rentowne a finał i tak może nie być zadowalający. Ale oczywiście zrobisz jak uważasz ja 2 raz nie pochwyciłbym sie na to już wolałbym odkładać na coś nowszego. Pozdrawiam, Ostatnio edytowane przez ferolo : 15.04.2015 o 17:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Piła
Posty: 12
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
![]() Online: 2 dni 4 godz 6 min 21 s
|
![]()
Pompę mam mikuni, podciśnieniową, więc trochę mniejsza
![]() Pytałem czysto z ciekawości, bardziej jako perspektywa na dalszą przyszłość. Dziękuję za informacje Koledzy! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kuleje
![]() |
![]()
Pompa musi być z deauville lub trampka 700. Wtrysk potrzebuje odpowiednich parametrów ciśnienia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 133
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 14 godz 8 min 10 s
|
![]()
Mniejsza pompa, niższe ciśnienie - mniejsze spalanie
![]() |
![]() |
![]() |